پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ |۱۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 18, 2024
2.jpg

حوزه/ معاون فرهنگی -تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل از نگارش و امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دو مجموعه حوزه علمیه خواهران استان و سازمان زندان‌های اردبیل خبر داد.

مهلقا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: تربیت مبلغ خواهر توانمند و متدین همواره از سیاست‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور بوده و هست.

وی افزود: ما باید با تمام توان و به‌طور جد در جهت تقویت بنیه علمی و تبلیغی بانوان طلبه بکوشیم و این عزیزان را وارد بدنه جامعه و مجموعه‌هایی که در زمینه بحث خانواده و زنان نگهداری از زنان بد سرپرست، بی‌سرپرست و زنان زندانی فعالیت می‌کنند ورود دهیم، بر این باوریم که حضور این بانوان در این مجموعه‌ها مایه خیر و برکت برای جامعه اسلامی خواهد بود.

معاون فرهنگی - تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با بیان اینکه زنان زندانی به دلایل متفاوتی از قبیل فقر فرهنگی، مالی و در برخی مواقع از روی ناآگاهی اعمالی را انجام می‌دهند که منجر به حبسشان می‌شود، بیان داشت: ما باید با دلسوزی و نگاه مهربانی در قبال این عزیزان احساس مسؤولیت کرده و تمام توان خود را در جهت رهایی‌شان از افکار و رفتارهای ناشایست به کار گیریم.

حسن‌زاده گفت: تفاهم‌نامه بین حوزه علمیه خواهران استان و اداره کل زندان‌های اردبیل با موضوع "ایجاد و گسترش همکاری‌ مطلوب و بهره‌گیری از منابع انسانی و ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی، مشاوره‌ای، اجرایی، رسانه‌ای و..." منعقد و امضا شد و طرفین بر همکاری یکدیگر تاکید کردند.

تفاهم‌نامه حوزه علمیه خواهران اردبیل و سازمان زندانها امضا شد

تفاهم‌نامه حوزه علمیه خواهران اردبیل و سازمان زندانها امضا شد

تفاهم‌نامه حوزه علمیه خواهران اردبیل و سازمان زندانها امضا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha